Új év, új élet, új kihívások?

Véget ért egy év, véget ért az ünnepi sürgés-forgás. Remélem,hogyvolt idődpihenni is, és feltöltődve kezdted2022-es évet. Persze a pihenés után nehéz visszaállni a mindennapos rutinra, de íme néhány hasznos tipp,hogyhogyan kezddel az új esztendőt.

Indítsd az új évet egy kisebb rendrakással, ugyanis az ünnepek alatt könnyedén kialakulhatott egy kisebb rendetlenség kívül és belül egyaránt.

Szánj időt magadra!

Az ünnepek alatt rengeteg emberrel találkozunk, és talán kicsit soknak is érezhetjük. Éppen ezért jól jöhet, ha az év elején kicsit elmerülünk saját gondolatainkba, összegezzük az előző évet. Ha csináltál listát tavaly, akkor vedd elő, és nézd meg, mit sikerült teljesíteni, de azt is, hogy mit nem. Ilyenkor mérlegeld, hogy miért nem sikerült, fontos lett volna magadnak, ha teljesíted az adott célt. Ha az előző év áttekintésével végeztél, gondold végig jövőbeli terveidet. Ha grafomán típusú vagy, ülj le egy papír mellé, és vesd papírra a céljaidat, elvárásaidat a 2022-es esztendőre.

Törekedj az egyensúlyra

Amennyire meg tudod oldani, legyen fontos számodra, hogy a szabadidőt és a munkát egyensúlyba hozd. A fizikai és mentális egészségednek sem tesz jót, ha túl sok időt töltesz a munkával, főleg, ha annak stresszes vonzatai is vannak. Természetesen előfordulnak olyan időszakok, amikor többet kell dolgozni, ilyenkor próbálj arra törekedni, hogy a későbbiekben pótold be a kimaradt pihenést. A nehézségek átvészeléséhez hozzájárulhat, ha szervezetünk is egyensúlyba kerül, ehhez pedig a KATUSFOOD Reggeli és Esti Vitaminpakkom nagy segítség lehet.

Hangsúly a pozitív megerősítésen

Próbálj meg minél többet visszajelezni saját magadnak is. Ha sikeresen teljesítetted egy általad vagy más által megfogalmazott célt, adj magadnak egy vállveregetést, ajándékozd meg magad. Ilyen kicsi ajándék lehet egy shaker, amiben sokkal finomabb a KATUSFOOD Étkezéshelyettesítő, a Brutál mátrix vagy a Több mint kollagén, ami ráadásul a fizikai egészségedhez is hozzájárulhatsz. Hosszútávon sokkal könnyebben fogsz nekiállni a mindennapi feladatoknak, ha kialakítasz egy belső támogató rendszert is a szervezetednek.

Gondolj a fizikai egészségedre

Természetesen az ünnepi ételeket is érdemes ledolgozni, de az új év egyik programja lehet, hogy egészségesebben kezdesz élni. Ehhez próbálj egészséges alapanyagokból készült ételeket enni, és kerüld a túlevést, valamint az étkezések közötti nassolásokat. A mozgás szintén fontos a közérzetnek és a szervezetnek: legyen az bármilyen kicsi, rengeteg pozitív hatással lehet rád. Egy hosszabb telefonbeszélgetés közbeni fel-alá sétálás is feldobhatja a napodat. Természetesen az új évben még inkább adott a lehetőség és a lelkesedés arra, hogy leadd a felesleges kilókat. Ehhez tudom ajánlani a Lefogyok Programomat. Ne feledd, ha mozogsz minden nap, az élet más területein is sikeresebb lehetsz.

Katus Attila