EZ az igazság a sajátmárkás termékekről!

A legtöbben azért vesszük őket, mert olcsók. De van egy csúf igazság.

Ki ne vett volna már életében saját márkás termékeket?

Sokan szeretik őket, mivel nagyon kedvező az áruk. Az árukhoz képest pedig azt szokták róluk, mondani, hogy viszonylag jó minőségűek is.

A nagyobb áruházak polcain ma már szinte minden termékkategóriában találni kereskedelmi márkás árucikket: a friss és a fagyasztott élelmiszerektől kezdve a kozmetikumokon át a háztartási szerekig. 

A saját márkákat az értékesítő lánc forgalmazza, és általában a cég nevével jelzi őket, de előfordul, hogy fantázianevet kapnak.

Több ezer forintot is lehet havonta spórolnia  saját márkás termékekkel, erre nemrég világított rá egy kutatás.

Ma már nemcsak az alacsonyabb árszínvonalú termékkategóriákban válogathatnak a vásárlók, hanem a prémiumszegmensben is találni saját márkás árucikkeket. De vajon tényleg megéri ezeket választani? Valóban jobb a prémium áru?

A Tesco saját márkás UHT tejének literéért 90 penny-t (318 forintot) kell fizetni, a magasabbra pozicionált Everyday Value UHT tej literének ára viszont ennél valamivel több, 94 penny, 331 forint. 

Már a csomagolást megnézve kiderült, hogy mind a két terméknek azonos a tápanyagtartalma és ugyanabban az üzemben készültek.

OSZD MEG másokkal is!