Elképesztő: virtuális valósággal tanítják be a KFC alkalmazottait!

Ilyet még nem láttál. Mi is dolgoznánk egy ilyen helyen!

A KFC nem akárhogy tanítja az alkalmazottakat. A virtuális valóságot, azaz a legmodernebb technológiát hívják  segítségül.

Miről is van szó?

Az elmúlt években a vállalatok felismerték azt, hogy az alkalmazottaik képzésében és továbbképzésében nagyon nagy potenciál van a virtuális valóságban. 
A pilótáknak több évtizede az első repüléseik előtt sok órát kell szimulátorokban eltölteniük, de ma már az orvosok is sokat gyakorolják a műtéteket VR-szemüvegek segítségével. 

A gasztronómiában ugyanakkor szinte egyáltalán nem használták ki a technológiában rejlő lehetőségeket - ez változott most meg a KFC bejelentésével.

Az új virtuális valóság KFC-program neve The Hard Way, s gyakorlatilag egy szürreális menekülési játék és egy horrorfilm ötvözetének is lehetne nevezni. 

Jonathan Minori, a játékot kifejlesztő W+K Lodge igazgatója szerint a játék egy kísérlet arra, hogy az új technológiákkal miként lehet egy történetet elmesélni. A virtuális valóság képes megmutatni a munkatársaknak, hogyan kell a KFC eredeti receptjét elkészíteni. 

Az üzletláncnál a hagyományos képzés van jelen egyébként, és ez egy érdekes kísérlet új technológiák bevonására.

A The Hard Way-ben az étel elkészítésének ideje az eredeti 25 perc helyett 15, a cél azonban nem az, hogy az alkalmazottak gyorsabban dolgozzanak, hanem hogy precízebbek legyenek. A játékot egyelőre csak az Amerikai Egyesült Államokban fogják alkalmazni.

De nem csak a KFC ekkora úttörő a dolgokban.

A McDonald's szóvivője kifejtette, hogy 2014 óta alkalmazzák a kiterjesztett valóságot. 

Az éttermi menedzserek képzésében AR-termékeket használnak az egyes helyzetek lemodellezésére és ezeket a megoldásokat integrálják a képzési anyagba is.

OSZD MEG másokkal is!