A svéd fogyókúra, mely futótűzként terjed a világban. milliónyi nő fogyott már le ezzel a módszerrel!

Mutatjuk, hogy működik!

Vannak olyan profi módszerek, melyeket évezredek óta ismernek, mégsem alkalmaznak mindenhol, és melyekkel nem jár éhezés, és kellemetlen tortúra.

A Svédországból eredő fogyókúra is éppen ilyen: eredetileg ott dolgozták ki ezt a speciális orvosi diétát, majd olyan sikeres lett, hogy terjedni kezdett.

Mára már az egész világon alkalmazzák és világszerte milliónyi nőnek és férfinak segített megszabadulni súlyfeleslegétől.

Olyanok is követhetik, akik pár kilótól akarnak gyorsan megszabadulni esztétikai okokról. Ebben a diétában sok a zsír és a fehérje, ezért az éhezés kizárt, az sem számít, mikor mennyit eszel, csak az ételcsoportokra kell odafigyelni

3 ételtípus szerepel ebben a fogyókúrában, ezért nagyon könnyen betartható, nem kell hozzá nagyon nagy önfegyelem, és életmód váltás sem.

1. Szabadon fogyasztható ételek

– teljes tejtermékek: sajtok, tejföl, túró, tej, joghurt, vaj, amennyi belefér

– tojás mindenhogyan sütve, főve, kemény vagy lágy tojás, rántotta, omlett, bármilyen formában

– húsfélék természetesen panír nélkül, de zsírban süthető vagy roston, megfűszerezve, vörös hús is megengedett, nemcsak baromfi és hal

– Föld fölött növő zöldségek: saláta, káposztafélék, paprika, spenót, uborka, stb. Zellert szabad, de répa, krumpli természetesen nem.

– tenger gyümölcsei: hal, rák, kagyló minden mennyiségben

– olajos magvak: mandula, dió, földimogyoró, kesudió, mogyoró, paradió, stb.

2. Időnként megengedett ételek

– Gyökérzöldségek: répa, cékla, krumpli, édesburgonya

– Gyümölcsök: csak keveset, édesség helyett, sajnos nagyon magas a cukortartalma még a savanyú gyümölcsöknek is, ezért a korlátozás, banán, szőlő, szilva nagyon ritkán

– étcsokoládé, de csak a tényleg magas kakaótartalmú megengedett.

3. Ezeket felejtsd el!

– étolaj, margarin

– minden szeszféle, sör, bor, pálinka tilos még egyszer-egyszer se csábulj el, mert tönkreteszi az egész diétát.

– cukrozott ételek: kóla, sütemény, fagylalt, mindenféle desszert, torta, puding, krémek tilos

– szénhidrátban dús ételek: búza, tészta, kenyér, pizza, más gabonák, rizs, krumpli, kukorica, rozs, köles, árpagyöngy, stb…

Ha így válogatod meg ételeidet, szenvedés nélkül hamarosan beindul a fogyás.

OSZD MEG másokkal is!

Forrás: egyazegyben.com