A japán módszer felhasználásával 5 perc alatt megszabadulsz a hátfájástól – csak egy törölköző kell hozzá

Toshiki Fukutsudzi egy japán orvos aki 10 éve dolgozik egy olyan módszeren, mellyel megelőzhető a hátfájás és a rossz testtartás. 

Ha a lenti gyakorlatot megcsinálod, csak 5 percet kell rá szánnod és akik ezt a gyakorlatot végzik, azt mondják, nagyon hatékony.

Első lépésként fogj egy törölközőt és tekerd fel.

A feltekert törölköző köré tegyél egy ragasztó szalagot vagy masnit, hogy a törölköző így maradjon.

Feküdj le egy kemény felületre (szőnyegre vagy a padlóra), a törölközőt pedig tedd a gerinc alsó lumbális szakasza alá.

Tedd a derekad alá a törölközőt.

A lábaidat vállszélességű terpeszben nyisd ki és maradjanak egyenesen a földön.

A lábfejeidet helyezd el.

Mindkét kezed emeld kinyújtva a fejed fölé, a tenyereket fordítsd a padló felé és a tenyereket tedd olyan közel egymáshoz, hogy a kisujjak egymáshoz érjenek.

Maradj öt percig ebben a pozícióban.

Érezni fogod, hogy az iszom megnyúlnak, a gerinc kiegyenesedik. Lehet, hogy az első alkalommal ez kellemetlen érzés lesz, vagy fájdalmas, de ez az érzés hamar elmúlik.

Öt perc elteltével az oldaladra fordulhatsz és kiveheted a derekad alól a törölközőt.

HA minden nap megismételed, vagy ha fáj a derekad naponta többször is.

Ne felejtsd el, fontos a hátizmok erősítése ha szeretnéd megelőzni a hátproblémákat.

Kérjük oszd meg ezt a cikket barátaiddal, ha szerinted hasznukra válhat.

OSZD MEG másokkal is!